سوء استفاده یا یک رابطه 2 طرفه؟

Monday, May 14, 2007


در بخش نظرات پست فبلی ام نظرات بسیار خوبی داده شد، ولی یکی از اونها بدجوری ذهنمو مشغول کرده، یه آقایی به نام مهدی که نه ایمیلش رو نوشته و نه وبلاگش یه نظر طولانی داده که تو بخشی از نظرش گفته : "3.دوست من درصد خيلي كمي از خانمها(و آقايون)شغل هاي تحقيقي و علمي دارن و بقيه در كارهاي سخت و نيمه سخت مشغولن كه نه تنها اجازه و فرصت پيشرفت و شكوفايي نبوغ بهشون داده نميشه بلكه آرامش و ظرافت رو هم ازشون سلب ميكنه و شرايط جديدي براي سوء استفاده هاي جنسي و غير جنسي محيا ميكنه(حتي خانمهايي كه در كشورهاي پيشرفته و در دفاتر مهم مشغولن مشمول اين داستان هستن، هر از گاهي برخي از داستان هاي رييس جمهور ها و مقامات مهم دنيا لو ميره، ديگه ميشه حدس زد شغل هاي كم اهميت تر و كشورهاي جهان سوم چه خبره)، خيلي ها هم جرات ندارن بگن جه بلاهايي سرشون اومده." من با این نظر مشکل دارم، به کشورهای دیگه هم کار ندارم، تو ایران اینکه از زن سوء استفاده می کنند رو قبول ندارم. من فکر نمی کنم مردی که با زنی همکار باشه دست به چنین کاری بزنه، در واقع من فکر می کنم عمل سوء استفاده چندین مرحله داشته باشه:
1- با چشم
2- با کلام
3- لاسیدن
4- رابطه جنسی
اگه یه مرد بخواد به مرحله 4 برسه مطمئنا ار مرحله 1 شروع می کنه و تنها در صورتی به مرحله بعدی میره که عکس العمل منفی از زن نبینه. مثلا وقتی نگاهی بد به زن می کنه وقتی با نگاهی غضبناک رویرو شه دیگه به مرحله بعدی نمیره. و اونوقت وقتی به مراحل بعدی برسن مطمئنا رن هم راضی بوده و یا حداقل ناراضی نبوده و من دیگه اسم این رابطه رو سوءاستفاده نمیذارم و بهش میگم یه رابطه 2 طرفه جنسی.
از اوجایی که من تا حالا در جایی کار نکردم که چنین چیزهایی رو از نزدیک ببینیم، شاید تصوراتم اشتباه باشه، امیدوارم در کامنت ها شاهد تجربه ها و یا نظرات شما باشم.

Powered by: Blogger